Кошик
2884 відгуків
+380 (98) 712-02-03
02141, вул. Олександра Мишуги, 10, Київ, Україна
"Електрокабель"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Перед відправкою товар ретельно оглядається на наявність дефектів та справності, що зводить до нуля наявність браку. Ви можете здійснити гарантію керуючись гарантійними зобов'язаннями компанії представленого бренду, звертаючись до нас в магазин (якщо продукція придбана у нас) або безпосередньо в сервісний центр. Магазин не є гарантом продукції, гарантійні зобов'язання виконує безпосередньо компанія виробник. Гарантійним зобов'язанням є: товар, чек, упаковка, гарантійний талон (якщо такий передбачений виробником). Послугою повернення товару можна скористатися протягом 14 днів з моменту придбання, при наявності: читаного чека, упаковки (товарного вигляду) самої продукції (товарного вигляду), якщо товар не був встановлений і не підлягав механічним пошкодженням. Процедура повернення товару Належної якості*: - зателефонуйте на номер +380987120203 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості**: -зателефонуйте на номер +380987120203 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок покупця. *Товар належної якості це: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. **Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: м.Київ, вул.Олександра Мишуги 10, магазин "Електро & Кабель".

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner